Halaman

Selasa, 12 Oktober 2010

HOBI BARU

sejak 2 3 mnjak nie kn...1 hobi baru telah berjaya aku pupuk... yeay!!! suka sngt2... hobi baru itu adalah.....
MEMBACA HIMPUNAN HADIS dan MENDENGAR TAZKIRAH..

alhmdulillah la kn...dapat hobi yg baik.. seyes bezz kowt baca hadis..bukan slama nie xpenah baca tp baca mcm2 tu je..xbetul2 baca..sebenaQnya dismping dpt tambah ilmu..
insaf pon dpt... hohoho.. ye la..idup kt dunia nie mcm2 kita buat kn..so..pndai2 la pk... minggu lepas..aku dok usha2 buku kt library...aku dpt 1 buku psl hadis2 nie... tajuk buku TAZKIRAH... memang bezz isi dlm dia..nmpk simple tp sngt bezz...


nie la bukunya...
(buat cik afifa halim..nmpk x lmbang UMP kt atas tuu???)

tengok...cover nmpk biasa tp isi dlm tip top kowt.. sebab tu ada pepatah kata don't judge a book by its cover...hohohoho...sejak bila aku pndai berbahasa inggeris?? waakakaa...
and...aku dpt 2 hadis dlm nie pasal idup berkawan.. ye la kn...kita nie idup berkawan..so patot la amik hadis nie sebagai panduan kita dlm idup berkawan nie...


2 2 hadis yg amat bermakna bagi yg setiap manusia yg hidup berkwn...kalau idup xberkwn pon kena baca...agar pndai idup berkwn.. eh..ape aku merepek nie kn...ape2 je laa... tapi yg penting aku lupa nk pnjam buku nie sebab sebok nk balik sebab mlm tu ada test...
wwaaa!!! sngt sedey~ and paling sedey bila xdpt dgQ tazkirah USTAZ KAZIM ELIAS... seyes tazkirah dia sngt bezz... nnti entry lg 1 aku post dia pnya TAZKIRAH yg aku upload kt utube...
aku ulang smpai bribu2 kali sebab aku suka gelak guling2..hahhahahaa... bengong je~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan