Halaman

Ahad, 25 Julai 2010

RINDU~

Wah..kali nie entry tajuk hot gitu...Rindu?? Pada siapakah??? Jeng3~ xmo2....rindu kt kwn2 laa..Kawan2...saya amat merindui kamu~Wah...berjiwang sudeh...Hahahhahhaha... tukaQ mood BRUTAL...yo~

1 . AFIFA HALIM a.k.a KAKAK PETRONAS

Fifa...rindu tau...rindu nk gelak sama2..rindu nk crita bnda yg pelik sma2...rindu nk naik kreta..Sma2...rindu nk ronda2 aloQ stuck sma2...rindu nk lepak sma2...Aarrgghhh....rindu segala2nya laa.. crita pasal bola... kwn2 aku kt cni bkn tau apa2 pasal bola pon...kesian aku... crita pasal imam muda pon depa xtau...yg depa tau crita pasal crita korea.. Mna la aku tau...mak cik nie skarang stdy kt UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG(UMP)..

FIFA!!!! AKU RINDU ANG PAHAM!!!


2. WAIDA HUSNI

Oh..yda~ aku juga merinduimu... adakah kamu merinduiku juga?? Arrghhh..aku pedulik ape kn kalau ang xrindu aku pon...rindu nk ajak main boling...rindu nk ejek yda taekwando~ hahahhahhaa... rindu nk gelak sma2...nk crita pasal big bang... hal bola semua dia tau...siap share crita pasal football player lg.. yda skarang form6 Kt SMK TUNSHARIFAH RODZIAH.. wah..RINDU2~


3. WANIE HAZIM

Oh...tidak!!! cikgu wanie sy rindu kamu jugak!!! Pendiam tapi kalau skali kluaQ suara bole gelak kuat2 tau... diam2 wanie pon dia berisi ok..aish..bkn bdn berisi laa...aayyyooo... positif2~

Hahahhahhaa... sikalang ini ckgu stdy kt MAKTAB PERGURUAN.. bakal cikgu meh... “SELAMAT PAGI CIKGU" hahhahaa...dah mcm upin ipin plak kn..


4. FARISHA SHAARI

Hohohoho...budak nie dah lma giler aku xjmpa..dah xtau besaQ mna dia nie.. harap2 kecik la ckit bdn tu..waakakaa~ mmpos aku kalau dia tau..tapi apa aku kesah kn.. seorang yg sngt2 hepi go tak lucky2...hahahhaaa.. hepi go lucky laa..kalau dia crita..peerrgghh..pnya la semangat... siap tnya melibas2.. kalau karaoke..dia la champion..besa la suara kalau dayang nor faizah...hohohoho..skarang stdy kt POLITEKNIK PERLIS

FARISHA..AKU RINDU NK DGQ ANG NYANYI!!!


5. SYED AZIZI a.k.a PAK CIK SHREK

Aish...lelaki nie... xpe2..kwn zaman kanak2 tau.. seorang yg gila nk mati... kalau kluaQ crita msti bab prmpuan..aish..syed2...brubah2... ahahhahhaaa.. tapi besa la tu kn.. errmmm....stelah 7 thn tak berjumpa akhirnya jmpa jgk...dah besaQ rupanya kwn aku nie..hahahhahhaa..msti la dah besaQ dah 7thn kowt x jmpa..apa yg aku merepek nie..aish... skarang bdk nie stdy kt KPTM kt PERAK... rindu nk p tgk wayang..crita mrapu2...lepak2 skali...tapi aku dah lupa plak no plat kete...hahahaha


6. AKMAL YAZID a.k.a PAK CIK POKEMON

Pakcik POKEMON!!!! Hahahhahahaa...ampun pak ampun... haa..nie sowang lagi laki.. kwn zaman kanak2... ambik kau 7thn xpenah jmpa last smpai lupa bdk nie sapa.. tapi bila dah tgk muka baru tringat.. dlu time sklh rndah xpenah ckp pon tapi bila dah nk buat reunion semua bertukaQ... rindu la nk lepak sama2...sembang2..gelak2..usik2 pakcik POKEMON ngan fizin... hahahhahaa...

Sensetif betoi kalau sebut hafizin..dah macam org nk amik mkwe dia.. waaakaka~ pak cik nie skarang stdy kt UITM PENANG...

p/s : semoga kita still keep in touch tau... kalau x...aku bom umah sowang2...hahahhahaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan